GYIK
Rendelés
Lemondhatom a rendelésem?
Lemondhatom a rendelésem?
Természetesen megértjük, ha meggondolod magad vagy módosítanál a választott terméken. Bármilyen változást jelezhetsz e-mailben a következő címen: kontakt@piclo.hu. Ha a csomag már úton van, egy elállási nyilatkozatot kell majd kitöltened.
Hogyan léphetek kapcsolatba veletek, ha segítségre van szükségem?
Hogyan léphetek kapcsolatba veletek, ha segítségre van szükségem?
Ha kérdésed van, írj nekünk e-mailt a következő címre: kontakt@piclo.hu (hétfőtől péntekig, 09:00–18:00 között).
Kapok visszaigazolást a rendelés leadása után?
Kapok visszaigazolást a rendelés leadása után?
Igen, a rendelés leadása után automatikus visszaigazoló e-mailt küldünk. Ha nem kaptad meg, ellenőrizd a levélszemét (SPAM) mappát, vagy vedd fel velünk a kapcsolatot.
Visszaküldés és reklamáció
Visszaküldhetem a terméket?
Visszaküldhetem a terméket?
Természetesen van rá lehetőség. Ha a termék nem felel meg az elvárásaidnak, a vásárlástól számított 365 napon belül visszaküldheted, és visszatérítjük az árát.
Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?
Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?
Ha nem vagy elégedett a termékkel, írj nekünk, és add meg a rendelésed számát. Minden visszaküldéshez szükséges információt e-mailben elküldünk, továbbá visszaküldés költségét is mi álljuk.
Mennyi idő alatt kapom vissza a visszaküldött termék árát?
Mennyi idő alatt kapom vissza a visszaküldött termék árát?
A visszatérítésre a csomag beérkezésétől számított 7 munkanapon belül kerül sor.
Hogyan tudok panaszt benyújtani?
Hogyan tudok panaszt benyújtani?
Ha a kapott termék hibás vagy sérült, írj ügyfélszolgálatunknak e-mailben. A gyorsabb ügyintézés érdekében csatolj egy képet a hibáról, és a tárgymezőben tüntesd fel a rendelési számot.
Hogyan tudom kicserélni a terméket?
Hogyan tudom kicserélni a terméket?
A termék cseréje nem lehetséges. A nem kívánt terméket visszaküldheted, majd új rendelést adhatsz le.
Szállítás
Milyen szállítási módok vannak?
Milyen szállítási módok vannak?
Aktuális szállítási módok Magyarország területén:
DPD futár – a kézbesítés időtartama: 2 munkanap – 1490 Ft
Express One futár – a kézbesítés időtartama: 3 munkanap – 1490 Ft
Packeta futár – a kézbesítés időtartama: 3 munkanap – 1390 Ft
Packeta átvételi pont – a kézbesítés időtartama: 3 munkanap – 1390 Ft
Magyar Posta – a kézbesítés időtartama: 3 munkanap – 1390 Ft
Magyar Posta átvételi pont – a kézbesítés időtartama: 3 munkanap – 1390 Ft
Utánvétes kézbesítés – a kézbesítés időtartama: 2–3 munkanap – 3390 / 3490 Ft
Gazdaságos szállítás – a kézbesítés időtartama: 20 munkanap – 490 Ft
A 13 500 Ft feletti rendelések szállítása teljesen ingyenes!
Van ingyenes szállítás?
Van ingyenes szállítás?
Ingyenes szállítás 13 500 Ft feletti rendelés esetén érhető el webáruházunkban.
Értesítést kapok, ha a rendelésem feladták?
Értesítést kapok, ha a rendelésem feladták?
Igen, a csomag feladása után küldünk egy linket, amelyen nyomon követheted a szállítást a választott futárszolgálat oldalán.