💝 Tekintse meg a személyre szabott esküvői ajándékokat: kattintson

Törvény

Piclo.hu Áruház Szabályzata

Kérjük, olvassa el a Piclo.hu online áruház szabályzatát. Ha bármilyen kérdése van, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.
Ezek a szabályozások 2024. február 1-jétől lépnek hatályba.

 

I. Általános rendelkezések

§1. Fogalommeghatározások
1. Piclo.hu – A piclo.hu címen található internetes portál (online áruház), amelyen keresztül a Vevő megvásárolhatja az online áruházban eladásra kínált árukat és digitális tartalmakat, és amelyen keresztül az eladó elektronikus úton nyújt szolgáltatásokat.
2. Áruk – fizikai termék, amely eladható (cserélhető), és megvásárolható a Piclo.hu oldalon.
3. Digitális Tartalom – ​​Digitális Tartalom, amelyet nem kézzelfogható adathordozón szolgáltatnak, és amely kereskedelem (értékesítés) tárgya lehet, és megvásárolható a Piclo.hu weboldalon.
4. Felhasználó – a Piclo.hu oldalon fiókkal rendelkező természetes személy, jogi személy vagy jogi személyiség nélküli szervezeti egység.
5. Ügyfél – a Piclo.hu oldalon vásárlást végző természetes személy, jogi személy vagy jogi személyiség nélküli, jogképes szervezeti egység.
6. Fogyasztó – olyan természetes személy Vevő, aki a Piclo.hu online áruházon belül olyan szerződést köt az Eladóval, amely nem kapcsolódik közvetlenül üzleti vagy szakmai tevékenységéhez.
7. CÉG Piclo.hu. / Eladó – MGD Sp. z oo, székhelye Varsóban 03-885, ul. Księcia Ziemowita 53, belépett a KRS-be 0000907615 számon, NIP: 5242921338, REGON: 389293667. A cég székhelye Varsóban, az ul. Księcia Ziemowita 53, 03-885 Varsó. Elérhetőségek: info@piclo.hu.
8. Digitális szolgáltatás – Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi az Ügyfelek számára, hogy a Piclo.hu oldalon elérhető termékek és digitális tartalmak közül válasszák ki őket.
9. Látogató – olyan természetes személy, jogi személy vagy jogi személyiséggel nem rendelkező szervezeti egység, aki a Piclo.hu weboldalt anélkül látogatja, hogy felhasználóként bejelentkezne, vagy Piclo.hu fiókkal rendelkezne.
10. Grafikai alkotás – Az 1994. február 4-i szerzői és szomszédos jogokról szóló törvény (egységes szerkezetű szöveg: 2006. évi J. Közlöny, 90. szám, 631. tétel, módosításokkal) szerinti alkotás.
11. Vállalkozó – természetes személy, jogi személy és jogi személynek nem minősülő szervezeti egység, amelynek külön törvény jogképességet biztosít, saját nevében üzleti tevékenységet folytat, és a tevékenységéhez kapcsolódóan a Piclo.hu online áruházat használja.
12. Fogyasztói jogokkal rendelkező vállalkozó – olyan természetes személy, aki közvetlenül az üzleti tevékenységével kapcsolatos szerződést köt, amennyiben a szerződés tartalmából az következik, hogy az számára nem üzleti jellegű, különösen az üzleti tevékenységének tárgyából eredően, a központi üzleti nyilvántartásról és az üzleti tevékenységi információkról szóló rendelet rendelkezései alapján hozzáférhetővé tett rendelkezései alapján.
13. Fogyasztóvédelmi jog – A fogyasztók jogairól szóló 2014. május 30-i törvény (2014. évi Jogi Közlöny, 827. tétel, módosításokkal).
14. Szabályzat – ez a szabályzat, amely az Elektronikus Szolgáltatások keretében a szolgáltatások elektronikus úton történő nyújtásáról szóló 2002. július 18-i törvény (2002. évi J. Közlöny 144. szám, 1204. tétel, módosításokkal) 8. cikkében említett szabályzatok.

§2. Jogalap
A digitális szolgáltatást a Rendelet és a lengyel jog alkalmazandó rendelkezései alapján nyújtják.

§3. Műszaki követelmények
A Piclo.hu használatához a következőkre van szükséged:
a) olyan számítógépes eszközzel rendelkezik, amelyre telepített internetböngésző van telepítve, és amelynek konfigurációja lehetővé teszi a Piclo.hu weboldal elérését a piclo.hu internetcímen, valamint elfogadja és használja a sütiket, és csatlakoztatja a végberendezést az internethez,
b) aktív elektronikus levelezés (e-mail) fenntartása.

§4. Jogi követelmények
1. Minden Felhasználó és Ügyfél köteles elolvasni és feltétel nélkül elfogadni a Szabályzat rendelkezéseit a Piclo.hu használatának megkezdése előtt.
2. Minden Felhasználó és Ügyfél kijelenti, hogy teljes jogképességgel rendelkezik.

§5. A szabályzat tárgya
A Szabályzat meghatározza a Piclo.hu TÁRSASÁG által a Piclo.hu weboldalon elérhető online áruházon keresztül nyújtott Digitális Szolgáltatás nyújtásának feltételeit.

II. A digitális szolgáltatás használata

§6. A digitális szolgáltatás célja
A Digitális Szolgáltatás fő célja, hogy lehetővé tegye a Felhasználók és Látogatók számára Áruk és Digitális Tartalom vásárlását.

§7. Kellő gondosság
1. A Piclo.hu VÁLLALAT kellő gondossággal jár el a Szolgáltatás legmagasabb szintű nyújtása érdekében.
2. Azon termékek esetében, amelyekhez a Piclo.hu-nek egyedi grafikai tervet kell készítenie az Ügyfél számára, a Piclo.hu vállalja, hogy minden megrendelt termékhez legfeljebb 3 grafikai tervet (vagy tervjavítást) készít ingyenesen. Amennyiben az Ügyfél javítást kíván végezni a terven, azt munkanapokon, a javításról szóló üzenet kézhezvételétől számított 24 órán belül megteszi.
Amennyiben az ÜGYFÉL további projektekben vagy javításokban érdekelt, a Piclo.hu. felárat kérhet a grafikai tervezésért. A felár összege a megrendelt termék típusától függ.
§8. Nincs szükség regisztrációra
1. A Piclo.hu oldalon elérhető áruk böngészéséhez nem szükséges regisztráció.
2. A Piclo.hu oldalon történő áruvásárláshoz nem szükséges regisztráció.

§9. Fiók regisztrációja a Piclo.hu oldalon
1. A Piclo.hu oldalon történő regisztrációhoz ki kell töltenie a regisztrációs űrlapot, megadva a nevét és vezetéknevét vagy becenevét (álnevét), e-mail címét és jelszavát, valamint el kell fogadnia a Piclo.hu szabályzatát.
2. A Piclo.hu oldalon történő regisztráció önkéntes és ingyenes.

§10. Bejelentkezés
A Piclo.hu oldalon történő regisztráció után minden bejelentkezés a regisztrációs űrlapon megadott adatokkal történik.

§11. Fiók törlése
A Felhasználó Piclo.hu fiókjának törléséhez kérjük, küldjön egy elektronikus üzenetet (e-mailt) a fiók törlésére vonatkozó kérelemmel a következő címre: info@piclo.hu

§12. Szerződéskötésre való felhívás
A Piclo.hu választékában elérhető Árukra és Digitális Tartalomra vonatkozó információk a Polgári Törvénykönyv 71. cikke értelmében szerződéskötésre való felhívást jelentenek.

§13. Árak
A Piclo.hu oldalon feltüntetett áruk és digitális tartalmak árai:
a) tartalmazzák az ÁFA-t, és bruttó összegként lengyel zlotyban vannak megadva;
b) nem tartalmazzák a szállítási költségeket. A szállítási költségek az Áru Vevőhöz történő kézbesítésének módjától, a megrendelés értékétől és méretétől függenek, és akkor kerülnek megadásra, amikor a Vevő kiválasztja a termék szállítási módját. A megrendelés teljes költsége (azaz az Áru ára a szállítási költségekkel együtt) a kosárban szerepel, mielőtt a Vevő leadja a megrendelést.

§14. Árváltozások
1. A Piclo.hu VÁLLALAT fenntartja a jogot, hogy az Áruk árait folyamatosan változtassa. Az előző mondatban említett jog nem érinti az árváltozás hatálybalépése előtt leadott megrendeléseket.
2. Árcsökkentés esetén a Piclo.hu. VÁLLALAT vállalja, hogy a termék elmúlt 30 napban kínált legalacsonyabb árát, a csökkentett ár mellett kínálja fel.

§15. Szállítás
1. A Piclo.hu CÉG a Piclo.hu adott Terméket bemutató aloldalán információkat helyez el a munkanapok számáról, azaz a hét azon napjairól hétfőtől péntekig, a munkaszüneti napok kivételével, amelyeken a megrendelés tárgyát képező szállítmány feladásra kerül. A fenti információ a megrendelés teljesítésre való elfogadásának pillanatától a megrendelés tárgyának az Ügyfélhez Inpost csomagautomatán vagy futárcégen keresztül történő elküldésének pillanatáig számított időt jelenti. A megrendelés teljesítési ideje az összes megrendelt Termék elkészítésének idejét figyelembe véve kerül megadásra. A megrendelés teljesítési ideje az adott Termék elérhetőségétől függ.
2. Lengyelországon belül és kívül a megrendelés tárgya kézbesíthető Inpost csomagautomatákon vagy futárcégen keresztül a Vevő által megadott címre vagy átvételi pontra.
3. A Piclo.hu nem vállal felelősséget a célország által kivetett vámokért, ha Lengyelországon kívül szállítunk csomagot.
4. A Piclo.hu VÁLLALAT nem vállal felelősséget a Vevő által helytelenül vagy hiányosan megadott adatok – beleértve a helytelen vagy hiányos szállítási címet, illetve a terv el nem fogadását – miatti hosszabb szállítási időért vagy a kézbesítés meghiúsulásáért (egyes termékek esetében a megrendelés teljesítésének megkezdése előtt el kell fogadni az elkészített tervet).
5. Elérhető szállítási módok:
a) Futárszolgálat; utánvétes futárszolgálat.
b) Átvételi pontok.
c) Átvétel a packeta csomagautomatáiból.
6. A szállítási költségek a megrendelés leadásakor egyértelmű módon kerülnek feltüntetésre. Ezek a Vevő által választott szállítási és fizetési módtól függenek.
7. Lengyelországban a maximális szállítási idő a Piclo.hu VÁLLALAT bankszámlájára vagy elszámolási számlájára történő jóváírás dátumától számított legfeljebb 14 munkanap előrefizetés (elektronikus fizetés) esetén, vagy a megrendelés leadásának dátumától utánvétes fizetés esetén.
8. A csomag Futárnak történő átadása után a Piclo.hu VÁLLALAT nem vállal felelősséget:
a) A csomag átvételének elmulasztása az Ügyfél által
b) A csomag átvételének megtagadása az Ügyfél részéről
c) A csomag átvétele illetéktelen személy által
d) Késés a kézbesítésben a futárszolgálat hibái miatt

9. A digitális tartalom kézbesítése nem történik megfogható adathordozón. A megrendelés teljesítésekor a WeTransfer szolgáltatáson keresztül kerül elküldésre az Ügyfélnek.

10. Szeretne személyre szabott termékeket rendelni áruházunkban, és felgyorsítani a teljesítést? Egyszerűen vásárolja meg az „Expressz teljesítés” terméket a rendelés leadásakor. Rendelését nem soronként teljesítjük, ami a legtöbb esetben már másnapi kiszállítást jelent.

Mire kell emlékezned?
a) a megrendelés feldolgozási idejét attól a pillanattól számítjuk, amikor a fizetés jóváírásra kerül az áruház számláján
b) a terv elfogadását igénylő megrendeléseket csak akkor teljesítjük, ha Ön elfogadja a tervet.
c) a futárral történő kézbesítés független kérdés - nem gyorsítható
d) az expressz megrendelés teljesítése csak a megrendelés cégünk általi teljesítésére vonatkozik, nem a futárszolgálattal történő kézbesítésre.
e) amennyiben rajtunk kívül álló technikai okok miatt nem tudjuk megrendelését a megadott ütemben teljesíteni (termék nem elérhető, géphiba stb.), erről azonnal tájékoztatjuk, és a befizetett összeget visszatérítjük a számlájára.


§16. Rendelési folyamat
1. A rendelési folyamat a termékoldalon található „Kosárba” gombra kattintással kezdődik. A következő lépés a kosár oldalra lépés, ahol kiválaszthatja a rendelés fizetési és szállítási módját. Ezután bejelentkezhet, vagy leadhatja a rendelést Látogatóként. Mindkét esetben meg kell adnia a címét és azokat az adatokat, amelyek lehetővé teszik a további kapcsolatfelvételt a Vásárlóval. Ezután megjelenik a rendelés összesítése, amely tartalmazza az összes releváns információt, beleértve különösen a költségeket, a termékleírást, a szállítási információkat és a fogyasztó vásárlással kapcsolatos jogaira vonatkozó információkat. A rendelési folyamat utolsó lépése a „Fizetés most” gombra kattintás.
2. A Piclo.hu VÁLLALAT fenntartja a jogot, hogy megtagadja az olyan megrendelések feldolgozását, amelyek tartalma vagy fényképe sértheti a lengyel vagy a nemzetközi jogot, beleértve a nemzeti, etnikai, faji vagy vallási különbségeken alapuló gyűlöletkeltő, erőszakra buzdító, pornográf tartalmú, harmadik felek méltóságát vagy jó hírnevét sértő, valamint a társadalmi együttélés elveivel ellentétes és általánosan erkölcsileg elítélendőnek elismert tartalmakat.
3. Az áruház vásárlói felelősek azokért a tartalmakért és fényképekért, amelyeknek a vásárló kérésére a terméken való elhelyezése szerzői jogokat és szomszédos jogokat sértene.
4. A kifizetetlen megrendeléseket 7 nap elteltével automatikusan töröljük. Ha azt szeretné, hogy egy másik projektet elvégezzünk az Ön számára, csak adjon le új megrendelést.
5. A számlákat és a helyesbítő számlákat kizárólag e-mailben küldjük.

§17. Kifizetések
1. A Piclo.hu VÁLLALAT a következő fizetési módokat teszi lehetővé:
a) Gyors online átutalás vagy hitelkártya
- a PayU.pl-en keresztül végrehajtva
b) Banki átutalás
- a megrendelés teljesítési idejét attól a pillanattól számítjuk, amikor a pénzeszközök jóváírásra kerülnek a Piclo.hu CÉG bankszámláján
- bankszámlaszám: 43 1140 1010 0000 4937 2600 1006 (mBank)
c) Utánvétes fizetés. Az utánvétes fizetés maximális összege 300 PLN.
- külön fizetendő opció - ára 15 PLN

§18. A promóció felhasználásának feltételei
1. A Piclo.hu online áruházban időszakosan érvényes promóciók érvényesek. Az egyes promóciók időtartamát a Piclo.hu vállalat az adott promóciót közlő ajánlatban határozza meg.
2. Minden promóciós résztvevő promóciós termékeket kap, vagy megfelelő kedvezményeket kap az üzletben történő vásárlások esetén.
3. Az akciók nem vonhatók össze az áruházban érvényes más akciókkal és kedvezményekkel.

§19. Panaszok
1. A Piclo.hu VÁLLALAT felelősséggel tartozik a Vevővel szemben, ha az eladott Áruk fizikai vagy jogi hibával rendelkeznek (garancia).
2. A Piclo.hu VÁLLALAT a jótállás keretében felelős az olyan fizikai hibákért, amelyek a kockázat Vevőre történő átszállásának időpontjában már fennálltak, vagy amelyek az eladott Áruban rejlő okból eredtek egyidejűleg. A fizikai hiba az eladott Áru Adásvételi Szerződésnek való meg nem feleléséből áll. Az eladott Áru különösen akkor nem felel meg az Adásvételi Szerződésnek, ha:
a) nem rendelkezik azokkal a tulajdonságokkal, amelyekkel az ilyen típusú Áruknak rendelkeznie kellene az Adásvételi Szerződésben meghatározott célból, vagy a körülményekből, illetve a rendeltetésszerű használatból eredően,
b) nem rendelkezik olyan tulajdonságokkal, amelyekről a Piclo.hu VÁLLALAT biztosította az Ügyfelet, beleértve a minta vagy modell bemutatását is,
c) nem alkalmas arra a célra, amelyről az Ügyfél a Piclo.hu VÁLLALATOT az Adásvételi Szerződés megkötésekor tájékoztatta, és a Piclo.hu VÁLLALAT nem emelt kifogást ez ellen a cél ellen,
d) hiányos állapotban került a Vevőhöz kézbesítve,
e) helytelen telepítés és üzembe helyezés esetén, ha ezeket a tevékenységeket a Piclo.hu VÁLLALAT vagy egy harmadik fél végezte, akiért a Piclo.hu VÁLLALAT felelős, vagy az Ügyfél, aki követte a Piclo.hu VÁLLALATtól kapott utasításokat.
3. A Piclo.hu VÁLLALAT felelős a Vevővel szemben, ha az eladott Áruk harmadik fél tulajdonát képezik, vagy ha azokat harmadik fél joga terheli, valamint akkor is, ha az Áruk használatának vagy rendelkezésre bocsátásának korlátozása illetékes hatóság határozatából vagy határozatából ered; a jog eladása esetén a Piclo.hu VÁLLALAT felelős a jog fennállásáért is.
4. A Piclo.hu VÁLLALAT mentesül a jótállási felelősség alól, ha a Vevő a vásárlási szerződés megkötésekor tudott a hibáról. Az Áru reklamációja ebben az esetben csak akkor lehetséges, ha egy másik – a Vevő számára a vásárlás időpontjában ismeretlen – hibát fedez fel benne.
5. A Piclo.hu VÁLLALAT felelősséggel tartozik az eladott Árukért a Vevővel szemben, amennyiben a hibát a kiállítás dátumától számított 2 éven belül felfedezik.
6. A vevőnek a hiba észlelésétől számított egy éve van arra, hogy a jótállásból eredő igényt nyújtson be a Piclo.hu VÁLLALAT felé.
7. Hiba esetén az Ügyfél jótállási igényt nyújthat be a Piclo.hu VÁLLALATHOZ, és az alábbi négy intézkedés egyikét kérheti:
a) az Árukat újakra cserélni,
b) az Áruk javítása,
c) árcsökkentés,
d) a szerződéstől való elállás – ha a hiba jelentős.
A kérés kiválasztása az Ügyféltől függ.
8. Amennyiben az Ügyfél az Áruk cseréjét vagy javítását kéri, a Piclo.hu VÁLLALAT megtagadhatja a kérés teljesítését, feltéve, hogy az Ügyfél által megjelölt opció:
a) lehetetlen lenne megvalósítani a iclo.hu számára
vagy
b) a második lehetséges kérelemhez képest túlzott költségekkel járna.
9. A Piclo.hu VÁLLALAT 7 (hét) naptári napon belül válaszol az Ügyfél panaszára, és tájékoztatja őt a további eljárásokról.
10. A Piclo.hu VÁLLALAT általi panasz elbírálásához szükséges feltétel, hogy az Ügyfél a kifogásolt Árut vagy Árukat, valamint az Áruk Piclo.hu VÁLLALATtól történő vásárlását igazoló bizonylatot a következő címre szállítsa: MGD sp. z o. o. ul. Księcia Ziemowita 53 (4A épület), 03-885 Varsó. Az Áruk szállítási költségét a Piclo.hu VÁLLALAT fedezi a Piclo.hu-nél történő vásárláskor felkínált legolcsóbb szállítási mód összegéig.
11. Amennyiben a hiba típusa, az Áru típusa vagy a beszerelés módja miatt az Áru Vevő általi szállítása lehetetlen vagy rendkívül nehéz lenne, a Vevő köteles az Árut a Piclo.hu VÁLLALAT rendelkezésére bocsátani azon a helyen, ahol az Áru található.
12. Amennyiben a panaszt az Ügyfél javára bírálják el, a Piclo.hu VÁLLALAT a benyújtott kérelemtől függően a panasz elbírálásától számított 7 (hét) munkanapon belül megjavítja vagy teljes értékű Árura cseréli a kifogásolt Árut, vagy visszatéríti a kifogásolt Áru árát.
13. A Piclo.hu VÁLLALAT megtéríti az Ügyfélnek a reklamációs eljárással kapcsolatban felmerült költségeket, beleértve különösen az Áruk szállítási költségeit (visszaküldés és szállítás) a Piclo.hu által felkínált legolcsóbb szállítási mód összegéig.
14. Az Árut szakmai vagy üzleti tevékenységéhez kapcsolódó célból vásárló Vevő (a fogyasztónak nem minősülő Vevő) jogosult panaszt benyújtani a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően.
15. Az Ügyfélnek többek között a következő lehetőségei vannak a panaszok bíróságon kívüli rendezésére és a követelések érvényesítésére:
a) Jogosult arra, hogy a Kereskedelmi Felügyelet tartományi felügyelőjétől közvetítői eljárás megindítását kérje a vita békés rendezése érdekében;
b) Jogosult a Kereskedelmi Felügyelet tartományi felügyelője mellett működő állandó fogyasztóvédelmi bírósághoz fordulni a megkötött adásvételi szerződésből eredő jogvita rendezése érdekében.
16. A peren kívüli panasz- és követelésrendezési módok alkalmazása önkéntes, és mindkét félnek hozzá kell járulnia az eljáráshoz. A peren kívüli panasz- és követelésrendezési módokról, valamint az eljárásokhoz való hozzáférés szabályairól részletes információk a járási (városi) fogyasztóvédelmi ombudsmanok, a fogyasztóvédelmet törvényben előírt feladatai közé tartozó társadalmi szervezetek, valamint a Vajdasági Kereskedelmi Felügyelőségek hivatalaiban és weboldalain érhetők el.
17. A megkötött szerződésből eredő jogvita rendezésében ingyenes segítséget kaphat a járási (önkormányzati) fogyasztóvédelmi ombudsman vagy olyan társadalmi szervezet segítségének igénybevételével, amelynek törvényi feladatai közé tartozik a fogyasztóvédelem, beleértve a Fogyasztók Szövetségét is.
18. Az Európai Fogyasztói Központok Hálózata segít a határokon átnyúló viták rendezésében. Ezen intézmények címei az Európai Fogyasztói Központ weboldalán, a www.konsument.gov.pl címen érhetők el. 19. Fogyasztóként a panaszok rendezésére és a követelések érvényesítésére peren kívüli módszereket is igénybe vehet az online vitarendezési platformon keresztül, az Európai Parlament és a Tanács 524/2013/EU rendeletével (2013. május 21.) összhangban, amely a fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szól (a fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló rendelet).
20. Az európai online vitarendezési platform egy interaktív weboldal, amelyen keresztül Ön, mint fogyasztó, benyújthatja panaszát. Az alábbiakban egy elektronikus linket biztosítunk az online vitarendezési platformhoz: ec.europa.eu/consumers/odr
21. Az online vitarendezési platform célja, hogy elősegítse a fogyasztók és kereskedők közötti, az Unióban lakóhellyel rendelkező fogyasztók és az Unióban letelepedett kereskedők között létrejött online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekből eredő szerződéses kötelezettségekkel kapcsolatos online viták független, pártatlan, átlátható, hatékony, gyors és tisztességes, bíróságon kívüli rendezését.

§20. A szerződéstől való elállás
1. Az a természetes személy Vevő, aki a Piclo.hu oldalon üzleti vagy szakmai tevékenységén kívül eső körben vásárol, vagy aki olyan természetes személy, aki közvetlenül az üzleti tevékenységéhez kapcsolódó szerződést köt, és a szerződés tartalma arra utal, hogy az nem üzleti jellegű számára, különösen az üzleti tevékenységének tárgyából eredően, amely a Központi Üzleti Nyilvántartásról és Információkról szóló rendelkezések alapján áll rendelkezésre (Fogyasztóként vagy fogyasztói jogokkal rendelkező Vállalkozóként), a megrendelés leadásától számított 365 napon belül elállhat a Piclo.hu oldalon vásárolt Árukra vonatkozó adásvételi szerződéstől. A Fogyasztó vagy a fogyasztói jogokkal rendelkező Vállalkozó által visszaküldött Áruk nem lehetnek sérültek, és nem mutathatnak használatból eredő nyomokat. Ha a visszaküldött Áruk hiányosak vagy használatból eredő nyomokat mutatnak, az Eladó fenntartja a jogot, hogy megtagadja a szállítmány átvételét, vagy csökkentse a visszaküldött összeget.
2. A fogyasztónak vagy a fogyasztói jogokkal rendelkező vállalkozónak a Fogyasztóvédelmi Törvény 38. cikke szerint nincs joga elállni a szerződéstől:
a) amelyben az ár vagy a díjazás a pénzügyi piac olyan ingadozásaitól függ, amelyek felett az Eladónak nincs befolyása, és amelyek a szerződéstől való elállás határidejének lejárta előtt bekövetkezhetnek;
b) amennyiben a szolgáltatás tárgya egy nem előre gyártott termék, amelyet a Fogyasztó vagy a fogyasztói jogokkal rendelkező Vállalkozó utasításai szerint gyártottak, és amelynek célja az ő egyéni igényeinek kielégítése;
c) amennyiben a szolgáltatás tárgya egy gyorsan romló vagy rövid eltarthatóságú termék;
d) amennyiben a szolgáltatás tárgya egy lezárt csomagolásban kézbesített áru, amelyet egészségvédelmi vagy higiéniai okokból a felbontás után nem lehet visszaküldeni, és a csomagot a kézbesítést követően bontották fel;
e) amennyiben a teljesítés tárgya olyan tételek, amelyek a szállítást követően természetüknél fogva elválaszthatatlanul összekapcsolódnak más tételekkel;
f) amennyiben a szolgáltatás tárgya lezárt csomagolásban szállított hang- vagy képfelvétel, illetve számítógépi program, és a csomagolást a kézbesítés után bontották fel;
g) olyan digitális tartalom szolgáltatása esetén, amely nem került rögzítésre fizikai adathordozón, ha a szolgáltatás teljesítése a Fogyasztó vagy a fogyasztói jogokkal rendelkező Vállalkozó kifejezett hozzájárulásával kezdődött a szerződéstől való elállási határidő lejárta előtt, és miután a Vállalkozó tájékoztatta őt a szerződéstől való elállási jog elvesztéséről;
h) újságok, időszaki kiadványok vagy folyóiratok kézbesítése esetén, az előfizetéses szerződések kivételével.
3. A határidő betartásához elegendő a szerződéstől való elállási nyilatkozatot a határidő lejárta előtt elküldeni.
4. A szerződéstől való elállási nyilatkozatot a Fogyasztó vagy a fogyasztói jogokkal rendelkező Vállalkozó a Szabályzat 1. számú mellékletét képező nyomtatványon vagy a Fogyasztói Jogok 2. számú mellékletét képező nyomtatványon nyújthatja be.
5. Az Áru Vevőhöz, valamint a Fogyasztótól vagy a fogyasztói jogokkal rendelkező Vállalkozótól történő szállításának költsége a szerződéstől való elállás esetén a Piclo.hu VÁLLALATOT terheli, a Piclo.hu által felkínált legolcsóbb szállítási mód összegéig. A szállítási költséget hozzáadják az Áru értékéhez, és visszatérítik a Fogyasztó vagy a fogyasztói jogokkal rendelkező Vállalkozó által megadott számlára.
6. Az árut a szerződéstől való elállási nyilatkozattal vagy a visszaküldési űrlappal együtt a következő címre kell küldeni: MGD sp. z o. o. Ul. Księcia Ziemowita 53 (4A épület) 03-885 Varsó
7. A Piclo.hu nem fogad el utánvétes csomagokat.
8. Amennyiben a Vevő fogyasztói jogokkal rendelkező Vállalkozó, és él a szerződéstől való elállási jogával, az Eladó jogosult ellenőrizni, hogy az általa megkötött szerződés üzleti jellegű volt-e számára, és hogy lehetséges volt-e a szerződéstől való elállás. Az Eladó fenntartja magának, hogy ezen feltételek be nem tartása esetén jogosult figyelmen kívül hagyni a fogyasztói jogokkal rendelkező Vállalkozó szerződéstől való elállásra vonatkozó nyilatkozatát.
9. A szerződéstől való elállás joga nem vonatkozik a Vevő által vásárolt olyan Digitális Tartalomra, amelyet nem kézzelfogható adathordozón kézbesítettek.

§21. A szolgáltatás elérhetősége
1. A Piclo.hu VÁLLALAT a törvény által megengedett legteljesebb mértékben nem vállal felelősséget a Piclo.hu működésében bekövetkező semmilyen zavarért, beleértve a megszakításokat is, amelyeket vis maior, harmadik felek jogosulatlan cselekedetei vagy a Piclo.hu és az Ügyfél technikai infrastruktúrájának összeférhetetlensége okoz.
2. A Piclo.hu TÁRSASÁG minden tőle telhetőt megtesz annak érdekében, hogy a Piclo.hu-n belül nyújtott szolgáltatások a lehető legmagasabb szinten legyenek, azonban a Piclo.hu TÁRSASÁG nem zárja ki a Piclo.hu elérhetőségének ideiglenes felfüggesztésének lehetőségét karbantartás, ellenőrzés, berendezéscsere esetén, illetve a Piclo.hu korszerűsítésének vagy bővítésének szükségességével összefüggésben.

§22. Használata Piclo.hu
A Felhasználó a Piclo.hu összes elérhető funkcióját használhatja, beleértve a Piclo.hu kínálatában található Áruk megvásárlását is.

§23. Vélemények
A Piclo.hu biztosítja, hogy a piclo.hu weboldalon közzétett vélemények olyan fogyasztóktól származzanak, akik megvásárolták vagy használták az adott terméket. Az ellenőrzés a következő módon történik: vélemény hozzáadásakor a fogyasztó köteles megadni a rendelési számot, amelyre a vélemény vonatkozik. Ha a rendelés nem tartalmazott olyan terméket, amelyről a fogyasztó véleményt szeretne fűzni, a rendszer automatikusan elutasítja azt.

§24. Termékpozicionálás
Kategóriákban
A termék egy adott kategória oldalán jelenik meg, ha korábban hozzá lett rendelve. A kategória oldalakon a találatok száma 750, kivéve, ha kombinált kategóriáról van szó, akkor 300. A termékek kategória oldalakon történő rendezése 3 paramétert vesz figyelembe: az adott termék átkattintási arányát, a kosárba helyezés arányát és a termék akciós árát. Minél magasabb ezen paraméterek szorzata, annál feljebb jelenik meg az adott termék a kategória oldalon.

A keresőmotorban
Először a keresőmotor kiválasztja az adatbázisból azokat a termékeket, amelyek címében/terméknevében szerepel a keresett kifejezés, figyelembe véve az aktuális nyelvi verziót (csak abban a nyelven keres, amelyiken az oldal megjelenik). Ezután az eredményeket a kiválasztott szűrők szerint rendezi (ha bestsellereket, ajánlott termékeket, új termékeket stb. keresünk, az ezeknek a feltételeknek megfelelő termékek a lista elejére kerülnek). Ezután az eredményeket megjeleníti a felhasználó.

III. Záró rendelkezések

§25. Kapcsolatfelvétel a Piclo.hu-val
A Piclo.hu VÁLLALATTAL való kapcsolatfelvételhez kérjük, küldjön üzenetet a következő e-mail címre: info@piclo.hu

§26. A rendelkezések érvényessége
Amennyiben egy illetékes bíróság vagy hatóság a Rendelet egyes rendelkezéseit érvénytelennek nyilvánítja, a fennmaradó rendelkezések hatályban maradnak.

§27. A bíróság illetékessége
1. A Felhasználó vagy a nem Fogyasztónak vagy fogyasztói jogokkal rendelkező Vállalkozónak minősülő Ügyfél és a Piclo.hu TÁRSASÁG között felmerülő vitákat a Piclo.hu TÁRSASÁG bejegyzett székhelye szerint helyileg illetékes bíróság rendezi.
2. Amennyiben a Felhasználó vagy a Fogyasztónak vagy fogyasztói jogokkal rendelkező Vállalkozónak minősülő Ügyfél és a Piclo.hu VÁLLALAT között jogvita merül fel, a Felhasználónak vagy az Ügyfélnek joga van az illetékes közös bíróságok közül azt a bíróságot választani, amelyik a jogvita rendezésére joghatósággal rendelkezik.

§28. Alkalmazandó szabályozások
A Szabályzatban nem szabályozott kérdésekben a lengyel jog rendelkezései az irányadók.

§29. Elküldött üzenetek blokkolása
A törvény által megengedett legteljesebb mértékben a Piclo.hu VÁLLALAT nem vállal felelősséget a Felhasználó vagy az Ügyfél által megadott e-mail címre küldött üzenetek levelezőszerver-adminisztrátorok általi blokkolásáért, illetve az e-mailek Felhasználó vagy az Ügyfél által használt számítógépre telepített szoftver általi törléséért és blokkolásáért.

§30. A szabályzatok változása
1. A Szabályzatot a Piclo.hu VÁLLALAT módosíthatja, feltéve, hogy a frissített szabályzatot legalább 14 nappal a hatálybalépés előtt a Felhasználók, Ügyfelek és Látogatók rendelkezésére bocsátja olyan módon, amely biztosítja számukra az új vagy módosított rendelkezésekkel való megismerkedés lehetőségét.
2. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a Szabályzat rendelkezéseinek módosításait, köteles elektronikus úton felvenni a kapcsolatot a Piclo.hu-lel a Szabályzat módosításáról szóló információk kézhezvételétől számított 14 napon belül, hogy tájékoztassa a hozzájárulás hiányáról.
3. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a Szabályzat rendelkezéseinek módosításait, a Felhasználó fiókja a Piclo.hu-ról történő törlésre kerül, amint a Felhasználó megkapja az ilyen információkat, és a Szabályzat új rendelkezései nem vonatkoznak rá.
4. Az Ügyfelek által a szabályzat módosításainak hatálybalépése előtt leadott megrendelések a szabályzat hatályos rendelkezései szerint kerülnek teljesítésre.

§31. A Szabályzat elérhetősége
A Szabályzat elektronikus formában megtekinthető a https://piclo.hu/pages/regulamin weboldalon.

§32. A Szabályzat hatálybalépése
A szabályozás 2024. február 1-jén lép hatályba.